Хмельничани можуть взяти участь у конкурсі з визначення розробника бренду та брендбуку міста

Ви є тут

Инна Хананова

Сьогодні, 12 грудня, стартував прийом робіт на відкритий творчий конкурс з визначення розробника бренду та брендбуку міста. Детальніше далі розповість «Хмельницький».

Незабаром наше місто матиме власний бренд. Це передбачено Стратегією розвитку Хмельницького до 2025 року. В міській раді вважають, що завдяки бренду наше місто будуть краще впізнавати не лише в Україні, а  й за кордоном. Над розробкою і створенням бренду працює Агенція розвитку міста. У жовтні вони розпочали досліджувати сприйняття міста у хмельничан та їхні побажання.  Хмельничанам пропонували пройти невеличке опитування. Це допомогло фахівцям сформувати основні напрямки роботи при розробці бренду міста. 

Тепер розпочався конкурс визначення розробника бренду та брендбуку міста Хмельницького. Концептуальна ідея бренду міста повинна відображати конкурентні переваги Хмельницького у різних сферах. Концепція повинна передбачати формування позитивного іміджу міста в Україні та світі та позиціонувати конкурентні переваги міста на регіональному, національному та міжнародному рівнях. 

Учасники конкурсу повинні запропонувати логотип, який буде відображати концептуальну ідею. Це може бути поєднання слів, літер, різних елементів, цифр, кольорів тощо. Логотип повинен вдало передати унікальність міста та виділити його серед інших.

Конкурс складатиметься з трьох послідовних етапів: 

  1. Під час першого етапу прийматимуть конкурсні роботи. Це триватиме з 12 грудня цього року до 2 лютого наступного року, до 17:00. 
  2. Під час другого етапу оргкомітет обиратиме конкурсні роботи (до п'яти). Потім вони будуть розміщені в ЗМІ. Другий етап триватиме з 6 по 9 лютого. 
  3. Під час фінального етапу (з 10 по 19 лютого) буде проведено інтернет-опитування хмельничан.

Конкурсні роботи з позначкою «Відкритий творчий конкурс на визначення розробника бренду і брендбуку для міста Хмельницького» слід надіслати на:

  • На першому етапі: на електронну адресу: khmelcityagency@gmail.com, заповнивши заявку на участь у конкурсі;
  • На другому і третьому етапах: в електронному вигляді на пошту khmelcityagency@gmail.com та на CD/DVD носіях за адресою: 29000, Україна, м. Хмельницький, вул. Гагаріна 3, Комунальна установа Хмельницької міської ради «Агенція розвитку міста».

Стати учасниками конкурсу можуть усі бажаючі хмельничани. Участь у ньому безкоштовна. Також немає обмежень щодо кількості поданих робіт. Роботи будуть оцінювати за 100-бальною шкалою. Максимальна кількість балів від оргкомітету становить 70. Ще 30 балів може отримати робота, яка набрала найбільшу кількість голосів під час інтернет-голосування. Переможці І етапу отримають по 5 тисяч гривень премії. А переможець конкурсу отримає диплом та 50 тисяч гривень на розробку повноцінного брендбуку.

Нагадаємо, нещодавно відбулася стратегічна сесія «Новий бренд, нові можливісті». За результатами цього заходу було сформовано відповідне технічне завдання до конкурсу.