Ви є тут

«Новий бренд, нові можливості»: яким уявляють місто хмельничани

Инна Хананова

Міська влада, представники бізнесу, туристичної сфери, культури, освіти, спеціалісти з маркетингу та реклами та громадськість обговорили майбутній бренд Хмельницького. Зустріч відбулася в арт-центрі «MASLO», що розташований на Старокостянтинівському шосе, 20/3. 

Як повідомляє «Хмельницький» з посиланням на прес-службу Хмельницької міської ради, незабаром і наше місто матиме власний бренд. Це визначено у Стратегії розвитку Хмельницького до 2025 року. В міській раді вважають, що завдяки бренду наше місто будуть краще впізнавати не лише в Україні, а  й за кордоном. Над розробкою і створенням бренду працює Агенція розвитку міста. У жовтні вони розпочали досліджувати сприйняття міста у хмельничан та їхні побажання. Хмельничанам пропонували пройти невеличке опитування. Зокрема, потрібно було відповісти на питання щодо асоціацій з Хмельницьким, назвати 2-3 особливості міста тощо. Це опитування допомогло фахівцям сформувати основні напрямки роботи при розробці бренду міста. 

Найбільшою цінністю Хмельницького є працьовиті та привітні люди. Саме хмельничани мають стати акцентом бренду міста та стратегії його просування - це один із головних меседжів стратегічної сесії «Новий бренд, нові можливості». Стратегічну сесію, присвячену розробці бренду міста, провели фахівці Креативної агенції Readyto, експерти з маркетингу та стратегії комунікацій зі Львова.

З вітальною промовою виступив Хмельницький міський голова Олександр Симчишин. 

«Я хочу побачити картинку, побачити своє місто. Це мені має сподобатися з точки зору змістового наповнення, кольорової гами, так, щоб рука сама тягнулася проголосувати», - заявив міський голова.

Ключовими сферами розвитку Хмельницького визначили такі:

  • місто-підприємець,
  • відповідальне місто,
  • комфортне та безпечне місто.

У соцмережах хмельничани називали ознаками Хмельницького базар, каву, Олександра Пономарьова, скульптури Мазура і ресторани. Натомість, в анонімному опитуванні респонденти визначили 38 ознак Хмельницького, які вони можуть розповісти мешканцям інших міст. Серд цих ознак: пам’ятник барону Мюнхгаузену, Музей науки «Еврика», ХНУ, набережна, Леся Нікітюк, Острів закоханих, пляж, кав'ярні, музичні фестивалі, кінотеатри тощо. Тобто у Хмельницькому є чим пишатися і про що розповідати туристам.

Головною аудиторією, на яку повинні орієнтуватися автори бренду, є хмельничани. Вони повинні отримувати інформацію про просування у сфері екологічності, безпечності та соціальної відповідальності міста, а також про усі туристичні особливості Хмельницького.

Друга важлива аудиторія – професіонали. Вони повинні приїжджати сюди працювати, ділитися цінним досвідом тощо. Головними перевагами визначено: парки, сквери, дитячі майданчики, екологія, дешеве житло.

Третя за важливістю аудиторія – туристи. Важливо, щоб їх запрошували до міста хмельничани, щоб вони цікавилися місцевими культурними заходами. Основні переваги Хмельницького для туристів – сучасне мистецтво, шопінг, можливість відпочити та скуштувати смачні національні страви під час подорожі.

Директор Агенції розвитку міста Леся Герасимчук вважає, що бренд Хмельницького сприятиме підвищенню інвестиційної привабливості міста.

«Бренд має бути впізнаваним, зрозумілим для інвестора, подавати йому сигнал: місто комфортне та інвестиційно привабливе. Також бренд має бути близьким, зрозумілим, рідним самим хмельничанам».  

Усі висновки, отримані під час сесії, експерти львівської компанії Readyto зафіксують й оформлять у документ. Далі вони нададуть рекомендації, на основі яких буде сформовано головні напрямки для розробки бренду. Розробника бренду будуть визначати під час відкритого конкурсу. Його міська рада оголосить у грудні. До конкурсу зможуть долучитися дизайнери та художники з різних міст.

Вулиці, що згадуються: