Ви є тут

У наступному році Хмельницький отримає власний бренд

оновлено

У наступному році наше місто отримає власний бренд. В Агенції розвитку міста буде оголошено конкурс для дизайнерів, які повинні розробити бренд Хмельницького. За допомогою відкритого голосування буде обрано найкращий варіант.

Як повідомляє «Хмельницький» з посиланням на видання «ВСІМ», нагадаємо, що минулого року Хмельницька область отримала власний бренд. За варіант «Перехрестя стихій та історій» проголосувало 456 подолян. Він вдало поєднує в собі сучасність та автентичність.

Незабаром і місто матиме власний бренд. Це визначено у Стратегії розвитку Хмельницького до 2025 року. В міській раді вважають, що завдяки бренду наше місто будуть краще впізнавати не лише в Україні, а  й за кордоном.

Бренд міста - це образ населеного пункту та враження мешканців від нього. Він може бути у вигляді девізу, логотипу або фірмового стилю. 

Над розробкою і створенням бренду працюватиме Агенція розвитку міста. У жовтні вони розпочнуть досліджувати сприйняття міста у хмельничан та їхні побажання. Також вони вивчатимуть успішний досвід українських та закордонних міст.

Депутат міської ради, директор «Агенції розвитку міста» Леся Герасимчук розповіла, що до розробки бренду заплановано залучити громадськість, провести соціологічне дослідження та SWOT-аналіз. Також планується дізнатись, з чим хмельничани асоціюють рідне місто, з якими кольорами, образами тощо.

У листопаді стартує конкурс на розробку бренду. Він включатиме неймінг, логотип, фірмовий стиль і бренд-бук. До участі у конкурсі можуть долучитися дизайнери, художники, креативні рекламні агенції та освітні заклади сфери мистецтва та дизайну. 

«Технічне завдання по розробці бренду передбачатиме декілька атрибутів. Якщо брати логотип, то має бути розроблений і маленький логотип, і офіційний, і молодіжний, і для повсякденного вжитку. Звичайно, що буде і слоган, як це було і у бренду області», - пояснює Леся Герасимчук.

Після того, як буде запропоновано варіанти брендування Хмельницького, проведуть онлайн-голосування. Переможця обиратимуть експерти. Далі міська рада заключить з переможцем проекту договір на детальну розробку бренду. Запустити бренд плануютьть у наступному році. Також тоді будуть працювати над його просуванням. 

«Бренд - це впізнаваність. У людей мають бути асоціації. Сайт міста, буклети, які ми будемо презентувати за кордоном - все це має показувати наш бренд. Не обійдеться і без промоції бренду, аби його запам’ятовували і вже знали, що це Хмельницький», - каже Леся Герасимчук.

Додамо, що власні бренди мають такі міста, як Львів, Київ, Кривий Ріг.

Агенція розвитку міста Хмельницького розпочала працювати над розробкою бренду міста Хмельницького та стратегією промоції, повідомляє «Хмельницький» з посиланням на прес-службу Хмельницької міської ради.

Скоро відбудеться стратегічна сесія з приводу питань розробки бренду міста за участю представників різних галузей бізнесу, культури, міського господарства, громадських діячів, міської влади. Допомагатимуть у цьому фахівці Креативної агенції Readyto, експерти з маркетингу та стратегії комунікацій зі Львова.

Хмельничанам пропонують пройти невеличке опитування. Зокрема, потрібно відповісти на питання щодо асоціацій з Хмельницьким, назвати 2-3 особливості міста тощо. Також слід вказати свій вік, стать та рід занять. Це опитування допоможе фахівцям сформувати основні напрямки роботи при розробці бренду міста.