Ви є тут

Хмельничани можуть замовити послугу зворотнього телефонного зв'язку і задати питання працівникам «Хмельницькгазу»

Для споживачів газу з'явилася нова зручна послуга. Тепер хмельничани, які користуються «Особистим кабінетом», можуть задати питання працівникам «Хмельницькгазу», замовивши зворотній телефонний дзвінок.

Як повідомляє Хмельницький з посиланням на прес-службу ПАТ «Хмельницькгаз», нову зручну послугу презентували для мешканців міста та області. Послуга є швидкою та доступною для споживачів. Якщо у людини є певні запитання до працівників «Хмельницькгазу», то можна скористатися послугою зворотнього телефонного дзвінка від оператора Контакт-центру. Для цього треба бути зареєстрованим в «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua і залишити там відповідний запит. Новою доступною послугою вже можуть користуватися понад 50 тисяч споживачі газу на Хмельниччині.

Отже, щоб скористатися нововведенням і замовити зворотній телефонний дзвінок, треба в нижній частині свого «Особистого кабінету» натиснути на позначку «Зателефонуйте мені». Після цього треба вказати номер телефону, на який згодом зателефонує оператор.

Також завдяки «Особистому кабінету» хмельничани можуть подавати електронні звернення та отримувати відповіді на питання без з’єднання з оператором. Також споживачі можуть швидко та зручно передати показники лічильника. Крім того, хмельничани можуть подивитися історію здійснення платежів, довідатися про розмір субсидії, оплатити за газ тощо.

Також громадяни можуть звернутися до операторів Контакт-центру «Хмельницькгазу» за допомогою таких номерів телефонів:

  • (0382) 742 104,  
  • 067 01 14 104. 

Нагадаємо, що в березні для хмельничан з'явилась ще одна зручна послуга. Споживачі можуть швидко дізнатися, скільки їм треба заплатити за газ, відправивши смс-повідомлення. Потім на Ваш телефон прийде відповідь, де буде вказано поточний баланс на рахунку.