Ви є тут

Хмельничани можуть проголосувати за розробника бренду та брендбуку міста

Инна Хананова

Проект №1 «Зростаючи разом»Проект №2 «Серце Поділля»Проект №3 «Щодня новий»

У Хмельницькому 10 лютого розпочалося інтернет-голосування за кращий логотип міста. Воно триматиме до 19 лютого. Кожен бажаючий може віддати свій голос за той варіант, який йому найбільше сподобається. Який варіант, на думку хмельничан, заслуговує на увагу, а який - ні, дізнавався «Хмельницький».

Нагадаємо, що 12 грудня, стартував прийом робіт на відкритий творчий конкурс з визначення розробника бренду та брендбуку міста. Він тривав до 5 лютого 2018 року. Члени журі отримали 23 конкурсних роботи від 18 учасників. Цікаво, що окрім 7 хмельничан, до конкурсу долучились 8 львівських дизайн-агентств, по одному з Києва, Вінниці та Дніпра.

Конкурсні роботи оцінювали за 5 критеріями. Дев’ять членів журі за максимальною кількістю набраних балів обрали фіналістів, а переможця визначатимуть хмельничани за допомогою інтернег-голосування. Це можна зробити на сайті brand.khm.gov.ua. Кожен може віддати голос за один із трьох варіантів.

За умовами конкурсу, переможця обиратимуть за максимальною кількістю набраних балів від журі та хмельничан. Переможець конкурсу отримає диплом та 50 тисяч гривень на розробку повноцінного брендбуку.

№1 «Зростаючи разом»

Проект №1 «Зростаючи разом»

Логотип поєднує історичний символ міста з його сучасною реальністю -інфраструктурою, економікою та жителями міста, його особливостями та перевагами. Стрілки означають стрімкий розвиток міста, контури кіл - райони та вулиці, а серця символізують мешканців.

№2 «Серце Поділля»

Проект №2 «Серце Поділля»

Чотири кольорові стрілки показують своєрідну динаміку. А їхні різні кольори є символами привітності, екологічності, сучасності та відкритості міста. Назву міста зображено у вигляді першої літери «Х».

№3 «Щодня новий»

Проект №3 «Щодня новий»

Відображає відкрите серце хмельничан, перетин шляхів і можливостей. Основне гасло «Щодня новий - щодня різний». Це гасло має різну варіативність. Наприклад, щодня екологічний, щодня безпечний, щодня спортивний, щодня соціальний, щодня інноваційний, щодня мистецький тощо.

Тим часом, у соцмережі хмельничани активно коментують представлені варіанти бренду міста. Більшість місцевих мешканців відверто не задоволені кожним із них. Вони вважають, що варто обговорити інші варіанти, адже ці, насправді, жахливі і позбавлені будь-якого сенсу. Крім того, на думку місцевих мешканців, ці логотипи можна використовувати лише для певної конференції, але аж ніяк не для бренду міста, оскільки вони не асоціюються з Хмельницьким. Інші ж дописувачі надають перевагу варіанту №2 «Серце Поділля», він найбільш лаконічний. А дехто вважає, що перший варіант занадто схожий на логотип «Хмельницькобленерго» або на якусь мішень.