Ви є тут

Хмельничани можуть передати показники лічильників води, зателефонувавши на Call-центр

Для споживачів з'явилася нова послуга. Тепер хмельничани можуть швидко та зручно передати показники лічильника води чи довідатися стан розрахунків за отримані послуги завдяки телефонному режиму. Недавно на КП «Хмельницькводоканал» запрацював власний Call-центр.

Як повідомляє Хмельницький з посиланням на МТРК «Місто», для того, щоб отримати консультацію про діяльність комунального підприємства, дізнатися про стан розрахунку за отримані послуги, місцевим мешканцям слід зателефонувати до Call-центру на безкоштовний багатоканальний номер: 0-800-508-067. Система автоматично з'єднує споживача з оператором Call-центру або перенаправляє дзвінок на іншого вільного працівника. Здійснювати дзвінок можна і зі стаціонарного, і з мобільного телефону.

Крім того, хмельничани можуть отримати консультацію щодо порядку підключення до мереж централізованого водопостачання або водовідведення, виготовлення різноманітної технічної документації, діяльності структурних підзрозділів «Хмельницькводоканалу», довідатися про терміни проведення ремонтних робіт та інше.

Для створення Call-центру придбали нове сучасне обладнання. У підрозділі працюють чотири оператора. Завдяки цьому усі необхідні дані про споживання води абонентами підприємства будуть передаватися набагато швидше, ніж раніше.

Нова автоматизована система пропонує клієнтам на вибір 9 пунктів. Далі залежно від певного питання споживача з'єднують з відповідним оператором. Хмельничани можуть користуватися цілодобово послугою передачі показників лічильника води. У будь-який зручний час людина може зателефонувати до Call-центру та передати відповідні показники. Це можна зробити навіть вночі. Для цього потрібно залишити голосове повідомлення з необхідною інформацією. Усі дані зберігаються, а вже вранці працівники Call-центру внесуть отримані показники до особистого рахунку абонента.

Отже, така нова послуга сприятиме кращому наданню послуг населенню та дозволить обслуговувати клієнтів набагато швидше та якісніше.

Дивіться у "Великому довіднику": 

Водоканал на зв’язку