Ви є тут

7 методів просування малого бізнесу

12.06.2018

7 методів просування малого бізнесу

Перед тим, як почати розробляти маркетингову стратегію для бізнесу, важливо визначити образ ідеального клієнта. Образ людини, до якого повинна достукатися рекламна кампанія і продати ваш товар. Якщо ви вже пройшли цей етап, і чітко визначили цільову аудиторію, перед вами відкривається безліч методів просування продукту. Серед них ви знайдете, як дорогі варіанти, так і зовсім бюджетні. Часом, зустрічаються навіть безкоштовні методи просування, так званий «партизанський маркетинг».

Ви можете використовувати різні методи на різних етапах розвитку компанії, в залежності від вашого бюджету і обсягу виробництва, а можете кинути всі сили на рекламу з перших же днів роботи. Яким шляхом йти - вирішувати вам. Ми приведемо 7 прикладів бюджетної реклами, яка допоможе заощадити гроші і підвищить рейтинг компанії.

«Хай живе безкоштовна реклама!»

Перш ніж ознайомити вас з основами бюджетного маркетингу, ми радимо обзавестися джерелами безкоштовної реклами: настільним комп'ютером, автовідповідачем і принтером. Друковані оголошення, голосові повідомлення і реклама в інтернеті, зайвою не буде.

Листівки

Цей вид зовнішньої реклами, порівняємо з «килимовим бомбардуванням», ви вибираєте місце, і «б'єте» рекламою по всіляких місцях: кидаєте листівки у поштові скриньки, роздаєте їх біля метро і великих магазинів, вішаєте на дверні ручки. Без сумнівів, обраний вами район, вже через тиждень буде говорити про вашу компанію. Головний секрет успіху - лаконічне рекламне оголошення на флаєрі. А інформація про знижки та вигідні пропозиції, тільки поліпшить ситуацію.

Плакати

Більшість супермаркетів і торгових центрів, пропонують безкоштовну дошку оголошень, або будь-який інший простір для розміщення оголошень. Ви повинні спробувати зробити свою рекламу досить видимої і мати відривні елементи, які пізніше клієнти зможуть надати при покупці послуги\товару і отримати знижку. Якщо ви маєте можливість розмістити подібні рекламні плакати в декількох місцях, то варто зробити унікальний фон для кожного плаката. Завдяки цьому ви точно визначите, яке місце генерує найбільшу кількість клієнтів і спробувати його поліпшити в майбутньому. До речі, якщо ви не впевнені у власних силах, або можливості принтера, краще замовте плакати або банери у рекламного агентства - papaprint.com.ua.

Додаткова залученість клієнтів

Мабуть, це один з найбільш потужних методів просування бізнесу. Призначення додаткової залученості - задовольнити потреби клієнта. Вона включає в себе знижкові картки постійним клієнтам, накопичувальні і бонусні карти. Найчастіше, саме ці програми лояльності, стають вирішальним фактором при виборі магазину, салону і т.д.

Партнерські мережі

Партнерські мережі в загальному сенсі, це засіб інтернет-маркетингу, однак ми хотіли б розглянути партнерські мережі в реальному житті. Взаємодія між сусідніми магазинами, здатна підвищити рівень продажів обох підприємств, а співпраця між клієнтом і компанією, підніме впізнаваність бренду і приверне нових клієнтів. Цей метод просування, працює за простим принципом: якщо ви коли-небудь зловили себе на словах "ми не робимо\продаємо це тут, але я можу порадити вам інший магазин нижче по вулиці", то ви вже залучені в партнерство з конкурентом і з часом це обов'язково принесе свої плоди.

Особливо розвинені партнерські мережі, у сфері «білих комірців». Наприклад, адвокат посилається на бухгалтера, бухгалтер відправляє людей до брокера, фахівець з фінансового планування рекомендує людям агента з нерухомості - в кожній з цих ситуацій людина робить ставку на свою професійну репутацію.

В якості останньої поради, пам'ятайте, що ваші конкуренти не завжди ваші вороги. Якщо ви дуже зайняті, щоб взяти замовлення в роботу, порекомендуйте клієнту своїх конкурентів. У більшості випадків, ви повинні отримати послугу. Це куди краще для вашої репутації, ніж в разі, якщо клієнтові доведеться чекати виконання замовлення занадто довго.

Наступні дії

Реклама допоможе вам отримати замовлення, але що ви будете робити після здачі роботи, залежить тільки від вас. Ви можете сподіватися, що клієнт звернеться до вас знову, а можете скористатися таким інструментом маркетингу, як опитувальний лист. Він допоможе дізнатися: чому клієнт вибирає саме вашу компанію? Де він або вона почула про неї? Які ще компанії він або вона розглядала? Чим клієнт був найбільше задоволений? А що було не зовсім задовільно? Відповіді на всі ці питання підвищать рівень обслуговування та якість виготовлення продукції.

Холодні дзвінки

Неприємні? Так. Важливі? Так. Холодні дзвінки, будь то по телефону або від дверей до дверей, це бойове хрещення для багатьох малих підприємств. Холодні дзвінки змушують вас вчитися продавати себе, а також ваш бізнес. Якщо люди не можуть купити вас - людину, яка з ними розмовляє, значить вони нічого не куплять і у вашій компанії. По телефону ви не маєте переваг, як наприклад блиснути посмішкою при розмові віч-на-віч. Проте, холодні дзвінки змушують вас думати і підлаштовуватися під кожного клієнта окремо.

Інтернет

Не чесно робити вигляд, що інтернет є останнім кроком в маркетингу. Ви можете поставити рекламний стенд або купити білборд на шосе, але важливість інтернету в просуванні, важко переоцінити. Попередні методи маркетингу не змінилися за останні 50 років. Інтернет народився і швидко розвивався протягом того ж періоду часу. Неможливо уявити компанію, яка не матиме, принаймні, веб-сайт з інформацією про місцезнаходження і графік роботи. Відсутність сайту означає відсутність точки доступу для зростаючого числа клієнтів. Для ухвалення рішення про покупку, замовлення або відвідуванні закладу, люди найчастіше, відвідують сайт. Додайте до цього всього присутність бізнесу в соціальних мережах (сторінки Facebook, Вконтакте, Twitter, Instagram) і якісну SEO оптимізацію, приріст клієнтів може бути просто приголомшливим. Проте, технології розвинулися до того, що всього лише одна безкоштовна платформа для розміщення сайту Wordpress, здатна задовольнити всі ці потреби.

Додати новий коментар