Засоби зовнішньої реклами - найкращий спосіб взаємодії з аудиторією, яка перебуває поза домом. І хоча оренда рекламного щита коштує недешево, за допомогою білбордів рекламодавець може отримати результат, якого не досягти іншими засобами.
Основною перевагою білборда є повторюваність контакту. Оскільки рекламна кампанія з використанням щитів проводиться протягом не менше одного місяця, за цей час, розміщених користувачами багато встигають переглянути багаторазово, завдяки чому підвищується впізнаваність бренду. Як відомо, реакція покупця на рекламу може послідувати після семи переглядів, а у випадку з рекламою на щитах кількість переглядів буде прагнути до 30-40. Щоб домогтися такого ж результату на ТБ і в пресі, довелося б випускати ролики в ефір, і публікувати матеріали практично щодня.
Як підвищити результативність щитової реклами
Порівняємо потенціал двох методик підбору майданчиків для розміщення щитової реклами:
- Рекламодавець діє самостійно, підбираючи щити на основі власної інтуїції. Зробити це неважко: на сайті рекламного агентства «Соната»adv-sonata.com розміщена база всіх білбордів України, за допомогою якої можна протягом декількох хвилин знайти підходящі майданчики. На жаль, відсутність повної інформації щодо продуктивності кожного з щитів нерідко призводить до помилок вибору, через що результат може бути мінімальним.
- Замовник взаємодіє з фахівцями рекламного агентства, які підбирають щити, грунтуючись на реальних рейтингах і користуючись спеціалізованим софтом. Рейтинги кожного з білбордів виводяться моніторинговими організаціями, які відстежують рух пішоходів і автомобілів по всіх дорогах України. Спеціальна програма на основі цих показників протягом секунд підбере щити, за допомогою яких досягається максимальне охоплення за прийнятну суму.
Вигоди замовника очевидні: в рекламному агентстві не просто підберуть оптимальні майданчики для розміщення, а й розроблять макети матеріалів, віддрукують їх і здійснять безкоштовний монтаж на обраних позиціях.
Незважаючи на те, що праця рекламістів повинна бути оплачена, вигода виявиться вище, ніж в разі самостійних спроб:
- Професійний дизайнер розробить макет з урахуванням всіх вимог, що пред'являються до матеріалів, розміщених на зовнішніх носіях. Рекламодавці зазвичай не враховують, що у водіїв і пасажирів є в розпорядженні всього 3-4 секунди, щоб зрозуміти зображення і текст;
- Працюючи злагоджено, колектив фахівців впорається з організацією і запуском кампанії в лічені дні, економлячи рекламодавцю сили і час;
- Всі етапи підготовки та проведення легко контролювати;
- Використання фактичних даних і спеціалізованого софту дозволяє домогтися максимальної ефективності реклами.
- 5 переглядів