Власники часто запитують, що краще: онлайн або офлайн-магазин. Другий варіант – звична для всіх модель, проте в сучасному світі інтернет-ресурс – необхідність. За статистикою, більшість клієнтів вважають за краще робити покупки онлайн, але для цього потрібно мати зручний сайт. Замовити інтернет-магазин можна в різних професійних агентствах.
Офлайн-магазин: переваги та недоліки
Чому ж офлайн-бізнес досі залишається популярним серед клієнтів? Покупців приваблює таке:
- Можливість оглянути товар. Клієнти можуть приміряти річ, протестувати техніку, доторкнутися наживо. Таке не можна зробити в онлайн-магазині.
- Покупець може одразу придбати товар. Йому не треба чекати на доставку.
- Легкість повернення товару. Покупець може одразу отримати гроші.
- Універсально. Багато людей вважають за краще купувати офлайн, оскільки вони не довіряють інтернет-ресурсам. Іноді товар не відповідає заявленій якості та виду.
Що стосується мінусів офлайн-торгівлі, вони включають таке:
- власникам необхідно витрачати ресурси на оренду приміщення та наймання персоналу;
- офлайн-бізнес має невелику цільову аудиторію, особливо якщо знаходиться в маленькому місті;
- у період карантину деякі оффлайн-магазини не мали права працювати.
Як видно, офлайн-магазин має свої плюси та мінуси. Саме тому вирішувати, чи варто залишатись у такому вигляді торгівлі чи переходити в онлайн, потрібно самостійно.
Онлайн-магазин: переваги та недоліки
У період карантину бізнес в інтернеті став популярнішим. Прочитати додаткову інформацію про види торгівлі під час пандемії можна в пресі. Крім того, «Червоний хамелеон» додає, що онлайн-торгівля залучає власників такими перевагами:
- Власникам необхідно витратитися лише на створення та підтримку сайту, а також закупівлю продукції. Їм зовсім не обов'язково орендувати склад чи інші приміщення зберігання товару. Як правило, є можливість домовитись із фірмами.
- Не потрібно купувати спеціальне обладнання (прилавки, касові апарати тощо) та приміщення для відкриття магазину.
- Немає потреби наймати продавців, менеджерів та інших працівників. Зазвичай, власник може самостійно продавати товар. Однак якщо інтернет-магазин великий, допустимо набирати працівників, які працюють вдома. Це скоротить витрати у кілька разів.
Клієнти віддають перевагу онлайн-торгівлі, тому що:
- Зручно. Немає потреби виходити з дому. Покупець може придбати товар у будь-яку точку країни.
- Доступна ціна товару. Як правило, власники виставляють ціну нижчу, ніж в офлайн-магазині. Адже тут не потрібно витрачатися на оренду приміщення, наймання працівників тощо.
- Великий асортимент. Як правило, кількість товару в інтернеті більша. Покупець може знайти продукцію, якої немає в офлайн-магазинах. Це стосується і моделей, фасонів, розмірів та кольорів. Крім того, покупець може замовляти товари із закордону.
- Якість. Більшість інтернет-магазинів дозволяють клієнтам залишати відгуки. Тому майбутні покупці можуть вивчити всю інформацію про товар. Крім того, є можливість замовляти оригінальні речі у виробників.
Однак онлайн-торгівля має і мінуси, що включають:
- меншу надійність;
- неможливість торкнутися товару;
- довгу доставку;
- деякі інтернет-магазини вимагають повної передплати.
Власник може поєднувати як інтернет-магазин, так і офлайн-торгівлю. Це принесе більше прибутку та залучить нових клієнтів із різних куточків країни.
- 228 переглядів