Інтернет-просування актуальне для кожної компанії, що розвивається у сфері продажу товарів і послуг онлайн. Одним із найбільш ефективних способів такого просування є PPC-реклама. Вона також відома як контекстна реклама або context advertising, і суть її полягає у можливості залучення користувачів на сайт за допомогою рекламних оголошень. При цьому власник сайту, що просувається, платить лише за «кліки» тих користувачів, яких зацікавили запропоновані послуги або товари.
Принцип роботи та переваги контекстної реклами
Контекстна реклама Google являє собою оголошення різних типів (текстові, банерні або в форматі відео), які відображаються користувачеві відповідно до його пошукового запиту, інтересів або поведінки в мережі в цілому.
Розміщуються ці види рекламних оголошень на наступних майданчиках:
-
У контекстно-медійній мережі — на певних партнерських ресурсах, які надають майданчики для інтеграції.
-
У пошуковій мережі — поява оголошень у пошуковій видачі Google, які містять текст, релевантний ключовим словам у запиті користувача.
-
Реклама, що об'єднує характеристики двох вищеописаних видів.
На окрему увагу заслуговує динамічний ремаркетинг Adwords, націлений на взаємодію з тими користувачами, які раніше вже відвідували ресурс, що рекламується. Такий спосіб просування забезпечує високу ймовірність переходу на сайт і подальшої активності на ньому цільової аудиторії.
До очевидних переваг, якими володіє тізерна реклама, належать такі її особливості:
-
автоматизоване залучення нових клієнтів;
-
швидкий запуск рекламної кампанії;
-
висока ефективність (збільшення продажів, впізнаваність бренду, збільшення трафіку на сайт і конвертація його в реальних клієнтів компанії);
-
точне налаштування для визначення найбільш зацікавленої аудиторії;
-
гнучкість налаштувань у сервісі Google Ads;
-
можливість підбору кампанії під певний бюджет.
Ефективна PPC-реклама від Ланет CLICK
Щоб ви були впевнені в тому, що контекстна реклама в повній мірі відповідає потребам саме вашого бізнесу, її налаштування варто довірити професіоналам. Для цього ви можете звернутися за допомогою в рекламне агентство повного циклу Ланет CLICK.
Досвідчені фахівці діджитал-агентства підберуть оптимальну стратегію контекстної реклами індивідуально для вас, враховуючи конкретні цілі, особливості аудиторії та відповідні запити користувачів.
Для замовлення послуги та отримання інформації щодо її вартості ви можете зв'язатися з менеджером компанії Ланет CLICK за телефоном +38 (044) 225-19-00 або надіслати листа на електронну пошту: [email protected].
- 27 переглядів