Хмельничани можуть голосувати за кращі відеоролики про рідне місто

Ви є тут

оновлено
Инна Хананова

У Хмельницькому триває відкритий конкурс інформаційно-промоційного відео «PROMISTO». Під час конкурсу визначать кращий відео-ролик, який презентує наше місто. Далі детальніше розповість «Хмельницький».

Мета проведення конкурсу «PROMISTO» полягає у формуванні привабливого позитивного образу міста Хмельницького як серед його жителів, так і за межами міста та країни засобами медійного мистецтва. Такий конкурс у нашому місті проводять вперше. Конкурс «PROMISTO» організовують управління культури і туризму Хмельницької міської ради та кінотеатр ім. Т.Г. Шевченка. Прийом заявок на участь у конкурсі стартував у червні і тривав до 27 серпня цього року.

Участь у конкурсі могли взяти всі бажаючі. Кожен учасник завантажував на YouTube свій відеоролик з доступом лише за посиланням і заповнював анкету-заявку на участь у конкурсі. Додамо, що подавати можна було не більше двох робіт.

Конкурс складається з чотирьох етапів:

  1. прийом заяв та відеороликів до 27 серпня 2018 року;
  2. онлайн-голосування та оцінка відеороликів журі протягом 15 днів; 
  3. визначення переможців;
  4. нагородження переможців та презентація відеороликів на День міста.

Усі відеоролики мають бути відзнятими та виготовленими протягом цього року. Відеоролики повинні бути оригінальними, мати цікавий сюжет, розкривати історію, культуру і традиції міста. Комерційні відеоролики, а також ті, які містять мають елементи еротичного, характеру, будь-якої дискримінації, елементи жорстокості, символіки, гасла політичної партії чи закликають до вживання алкоголю, наркотиків, паління цигарок не будуть прийматися.

Відеоролик повинен мати формат MP4 з розширенням не менше 1280*720. Тривалість відео повинна становити від 30 секунд до 4 хвилин. Назва відеоролика повинна складатися з прізвища автора англійською мовою та номера варіанту (якщо від одного автора подано дві роботи).

Роботи конкурсантів оцінюватимуть за 100 бальною шкалою. Відеоролики, які набрали найбільшу кількість голосів в онлайн-голосуванні, отримають відповідно 30, 20 та 10 балів відповідно. Сумарна максимальна оцінка за відеоролик складає 100 балів. Переможець отримає диплом та грошову премію. Автор відеоролика, який набрав найбільшу кількість голосів в онлайн-голосуванні, отримає приз глядацьких симпатій. Офіційне нагородження переможців відбудеться під час святкування Дня міста.

Збір заявок на відкритий конкурс іміджевого відео «PROMISTO» завершено. Зібрано 11 відеофільмів. Далі розповість «Хмельницький».

Розпочався вирішальний етап, а саме визначення переможця. На онлайн-голосування та оцінку відеороликів журі відведено 15 днів, тобто рішення має бути прийняте до 27 вересня.

Також кожен може підтримати конкурсантів, щоб разом обрати найкраще відео про рідне місто.

Для того, щоб проголосувати, треба натиснути «вподобайку» (палець вверх під відео на YouTube).

1. Конкурсна робота Ольги Сахарової – «Хмельницький: разом назавжди…»:

2. Конкурсна робота Іллі Сухого (псевдонім – Ілля Сопілчар) – «Мій Хмельницький»:

3. Конкурсна робота Анни-Ніколь Шепуревої – «Хмельницький - місто твоєї мрії»:

4. Конкурсна робота Вадима Подзігуна – «Рідне місто Хмельницький»:

5. Конкурсна робота Андрія Аніськова – Проект «Нація»:

6. Конкурсна робота Медіа корпорації «Є» (відео та монтаж Артем Баландін; музика - Володимир Єгоров) – «Відкрий Хмельницький для себе»:

7. Конкурсна робота Юрія Жданова  – Проект «Нація» автентичне вбрання кінець ХІХ початок ХХ ст.:

8. Конкурсна робота Наталії Бахамент – «Місто майбутнього»:

9. Конкурсна робота Bad Rabbits Foundation – «Щоразу Хмельницький»:

10. Конкурсна робота Олександра Крентовського – «Хмельницький: Щодня можливості»:

11. Конкурсна робота Світлани Крентовської – «Твоє місто»: