Часопис “Forbes Україна” вже вкотре згадує Хмельницький та Кам’янець-Подільський у рейтингу, який оцінює українські міста з точки зору перспективності для підприємництва. Далі на khmelnytsky.
У нинішньому році обидва міста трохи здали свої позиції в порівнянні з 2020 роком, пише TV7+ .
До рейтингу увійшли 38 міст України з населенням більш ніж 90 тис. чоловік. Цьогоріч місто Хмельницький спустилося донизу на 1 рядок, а ось Кам’янець-Подільський – одразу на 8 позицій.
Автори рейтингу прагнуть виявити найбільш перспективні напрямки для приходу вітчизняних чи зарубіжних бізнесменів до того чи іншого міста.
Оцінка складалася з 9 критеріїв: активності ділової сфери, транспортного сполучення, екологічної ситуації, ступеня привабливості для трудових мігрантів, якості освіти, рівня безпеки ведення бізнесу, прозорості дій міської влади, регіонального рейтингу Doing Business та купівельної спроможності громадян.
У нинішньому році Хмельницькому вдалося набрати 600 балів, посівши 9 місце списку Форбс. В минулому році наше місто було на 8 рядку рейтингу. Кам'янцю-Подільському надали лише 424 бали і він спустився на 28 місце з 36.
Цьогорічним лідером стала столиця України, якій у Форбс дали 702 бали, тоді як торік вона посіла лише 4 рядок списку. Нині ж Київ опинився на першому місці, обмінявшись балами з переможцем 2020 року, Івано-Франківськом, який став 4 у рейтингу.
В цьому році критерії оцінювання доповнились ще одним – готовністю до пандемії, що вимірювали за 100-бальною шкалою. Хмельницькому зі 100 балів дали 48, Кам'янцю – 43. Варто зазначити, що 100 балів за цим критерієм не заслужило жодне з українських міст. Найбільший показник у м. Ірпінь(70 балів). Це місто має найкращу динаміку, воно піднялось на 7 рядок з 13.
Цікаво, що перші рядки рейтингу займають міста, розташовані у центральній та західній частині країни. А ось Схід України впевнено посідає останні сходинки рейтингу. Це пояснюють близьким розташуванням фронтової зони, що зовсім не приваблює потенційних інвесторів. Крім того, тут високий відтік населення, проблеми з транспортним сполученням та знижена купівельна спроможність.

- 111 переглядів