Ви є тут

Підготовка і проведення поштової розсилки

06.06.2018

Якщо ви не бажаєте, щоб ваша комерційна пропозиція вирушила в сміттєву корзину разом з купою рекламних буклетів, обридлих каталогів і брошур, що нагромаджуються на поштовому столі офісного центру, скористайтеся прямою поштовою розсилкою паперових листів, що містять грамотно оформлений бланк звернення. За допомогою звичайного листа вдається обійти загальне упередження проти реклами, досягнувши тих же цілей. Одержувач інформується про достоїнства бренду і продуктах, що випускаються, майбутні акції та заходи, дізнається про ціни і отримує в своє розпорядження контактні дані.

Поштова розсилка - традиційний вид ведення бізнесу, який отримав величезну популярність на Заході, де з її допомогою вдавалося досягти унікальних результатів. За допомогою паперового вкладення керівник, відповідальний за прийняття важливих комерційних рішень, доводиться до відома про фірму і товари, послуги, вигоди для покупця, додаткових привілеї. За допомогою паперової кореспонденції можуть вирішуватися не тільки комерційні завдання, але і питання налагодження та стабілізації відносин з колом осіб, що представляють максимальний інтерес для відправника.

Реклама, яка рекламою не є

Ранок будь-якого керівника починається з ознайомлення з кореспонденцією, що надійшла. Читання свіжої преси та листів - це своєрідний ритуал, який увійшов в звичку. Будь-яка ділова людина з інтересом очікує моменту, коли секретар надасть на розгляд пошту, що надійшла, де можуть міститися свіжі ідеї і оригінальні рішення. Будь-якому підприємцю приємно, що його увагою дорожать і зважають на його думку.

Отримавши грамотно складений лист з особистим зверненням, мало хто відкине його без розгляду. Саме на цьому і ґрунтується успіх поштової розсилки: коректність, ненав'язливість, і в той же час сувора конкретика. Це схоже на фокус: абсолютна реклама, яка не сприймається як спроба впливу на вибір споживача.

Стратегія

Західні маркетологи рекомендують вибудовувати цілу історію взаємин з потенційними споживачами. Одного ділового листа при цьому явно недостатньо. Потрібна продумана стратегія, що включає перше знайомство, відправку цікавою для покупця інформації, привітання зі святом або ювілеєм фірми, запрошення на тематичний захід, укладання угоди. В ході такої роботи можуть знадобитися послуги кур'єра http://courier.adv-sonata.com/, що доставляє за адресами великі пакети з прайсами, товсті журнали і навіть подарунки - квіти і кошики частувань.

Щоб провести таку роботу, необхідний серйозний підготовчий період:

  • Збір бази адрес;
  • Актуалізація даних;
  • Підготовка досьє по кожній фірмі, з'ясування ПІБ керівництва, які є значущими дат в житті фірм, специфічних особливостей їх роботи;
  • Складання тексту;
  • Оформлення листів;
  • Відправка кореспонденції.
Додати новий коментар