На сьогоднішній день, величезної популярності набирають різноманітні навчальні заклади, як наприклад центр раннього розвитку дитини, розвиваючі гуртки, садочки, що працюють на основі певної методики. Такі дитячі центри, як для прикладу «Країна дитинства» у Києві, вже є практично у кожному місті. Все для того, щоб виховувати молоде покоління геніїв. Батьки активно підтримують такий сучасний підхід до виховання і розвитку дитини і віддають своїх малюків у подібні заклади, навіть з піврічного віку. Дехто, кому не по кишені відвідування розвиваючих занять, займаються з дітьми самотужки, стараються в домашніх умовах освоювати всі новомодні методики, а дехто і зовсім нічого не переймає і просто виховує своє немовля так, як підказує батьківський інстинкт. То хто ж правий і чи варто ще з пелюшок вчити і всебічно розвивати дитину, чи залишити все на свій час і подарувати безтурботне дитинство?
Які методики є найпопулярнішими
На сьогоднішній день, є вже дуже багато різноманітних розвиваючих методик, але основними з них все ж таки залишаються такі:
- Монтессорі . Це методика найкраще підходить для діток, що сприймають і запам’ятовують найкраще візуально. Це різноманітні картки, рамочки, що розвивають дрібну моторику.
- Картки Домана. Ця система допомагає розвивати зорові якості. В основі системи карточки, що зображають різні предмети. Дитина повинна дивитися на предмет зображений на картці, слухати його опис і таким чином запам’ятовувати назви тварин, рослин, літери тощо.
- Сесіль Лупан. Найприродніша з всіх методик. Полягає в тому, що батьки повинні постійно розмовляти з дитиною, описувати побачене, рахувати предмети, робити разом фізичні вправи, співати пісні та часто слухати музику.
- Кубики Зайцева. Ця методика підходить вже для більш старших діток. Як мінімум трирічного віку. Це кубики з літерами, парами літер, з котрих можна складати слова. Зручно з такими кубиками і просто вивчати букви.
Розвиток без шкоди для малюка
Однією з версій, чому ж зараз є стільки різноманітних методик, стало те, що сучасні діти дуже швидко засвоюють нові знання. Але попри все, діти є дітьми, тому в дошкільному віці в них активно розвинута емоційність і чуттєвість, а вже ближче до шкільних років, починає більше розвиватися інтелект.
Тому психологи все ж таки рекомендують, більше приділити увагу емоційному розвитку дитини, перетворюючи заняття в цікаву гру. Не вчити дворічну дитину читати, а створювати базу для подальшого легшого навчання, не намагатися зробити так, щоб дитина знала на пам'ять, як називається той чи інший класичний твір, а просто прищеплювати любов до музики. Таке навчання принесе кращі результати і не забиратиме в дитини дорогоцінне дитинство.
- 1 перегляд