Тільки здається, що поліграфічна продукція уходить у небуття у зв’язку з потужним розвитком цифрової реклами в інтернеті. Проте, цифра – це швидко, але вже, нажаль, банально. Поліграфія – якісно та нестандартно, вона демонструє статус підприємства. Якщо вже й обирати підрядника з виготовлення такої продукції, то слід визначитися з найкращим. Можемо порадити поліграфію хотпрінт.
Однією з її переваг – це швидкість друку. У нас час, коли все навколо оновлюється з кожною годиною, отримати готовий макет за короткий період – дійсно прекрасно. Актуальний швидкий друк для ресторанів, де, наприклад, меню оновлюється щомісяця, для рекламних агентств, де вередливий клієнт може в останній момент внести правки до прев’ю. Тільки уявіть: тут за день можна виготовити цілий тираж буклетів!
Крім цього, важливо, щоб підрядник охоплював широкий спектр виготовлення поліграфічної продукції. Зауважимо, якщо ви ніколи не зіштовхувалися з замовленнями у типографії, то вам варто знати, що друкована продукція – це не лише листівки, візитки чи флаєра. У хорошої поліграфії можна замовити і цінники, і наліпки, хенгери, пластикові сертифікати, конверти, плакати, брошури і багато інших, таких необхідних для просування бренду товарів. У типографії «Хотпрінт» можна замовити не тільки саму рекламну продукцію.
Якщо ви не спеціаліст у графічному дизайні або у вас немає часу на пошук фрілансера, ви завжди можете додатково розробити макет в самій поліграфії. Додаткова перевага у цій послузі полягає ще й в тому, що, як правило, їх штатний співробітник може не просто розробити гарний віжуал, а й порекомендувати окремий тип паперу, глянцювання, тощо.
Головна порада, яка зробить вашу типографічну продукцію дійсно неповторною: використовуйте різні види статичної реклами. Ніщо не виділить краще вашу компанію, ніж якісна кольорова поліграфія, застосована у потрібний момент. Візьмемо, наприклад, студію сучасного танцю, яка розташована у житловому кварталі. Чому б тут у якості реклами не розклеїти наліпки з лого? Або на тематичній конференції роздати своїй цільовій аудиторії брошури, де окрім рекламного проспекту, містилася б корисна інформація.
Звісно, маркетингова стратегія кожної компанії індивідуальна. Не всі маркетологи вважають, що зараз статична реклама дійсно працює, проте практика свідчить інакше. У будь-якому випадку, довіряйте професіоналам, таким, як «Хотпрінт».
- 5 переглядів