Ви є тут

Як обманюють в автосервісах?

14.09.2017

Чим менше ти розумієшся в автомобілях, тим дорожче тобі обійдеться ремонт - одне з негласних правил недобросовісних автосервісів. «Вантажить» клієнта зазвичай приймальник - самі автовласники рідко спілкуються зі слюсарями безпосередньо.

Щоб уникнути такої ситуації, треба підготуватися до спілкування - вивчити технічну сторону питання і поширені махінації, як обманюють в автосервісах. А краще подивитися відео, як обманюють в автосервісах:

Як розводять в автосервісі?

Механіки та адміністратори автосервісів використовують перевірені шахрайські схеми, тому важливо знати про найбільш поширені способи «викачування» грошей.

Як обманюють на СТО?

  1. Установка б/у або «нерідної» деталі. Вартість оригінальних запчастин в 2-3 рази вище, ніж ненових комплектуючих або тих, що були зроблені в Китаї, а не Німеччині. Автосервіс «наварює» на різниці між вартістю, але і автовласникові ні до нього причепитися - всі роботи, на перший погляд, зроблені.
  2. Обман на непотрібний, зайвий ремонт. Механік повідомляє, що потрібно робити складну операцію (наприклад, перегородку коробки передач), а в дійсності виконує копійчані роботи. Цей обман будується на технічно непідкованих автолюбителів, найчастіше на жінках.
  3. Обман про проведення ремонту або заміні деталей. Майстер повідомляє про необхідність зміни запчастини, але після закінчення робіт не віддає колишні комплектуючі, посилаючись на те, що їх вже викинули. Насправді старі запчастини, швидше за все, так і залишилися на колишніх місцях (або, в крайньому випадку, майстри прибрали їх до себе в шафку, щоб потім поставити іншому клієнту).
  4. Продаж деталей нібито поліпшеної якості. Після діагностики власнику автомобіля повідомляють, що потрібна заміна деталі (наприклад, підшипників). Майстри пропонують 2 варіанти - один «простий» за 220 гривень., Інший «покращений» за 320 гривень. Насправді це одні і ті ж підшипники, але отриману різницю механіки залишають собі. Виграш майстрів буде залежати від вартості «втюханої» деталі. Якщо потрібна заміна трамблера, то обман буде оцінюватися не в десятки, а сотні гривень!
  5. Діагностика-пустушка. Застосовується при зверненні власника транспортного засобу з загальновідомим «щось гуде» (дзвенить, постукує і т.д.). Головне для майстрів, щоб клієнт відразу сплатив діагностику і пішов чекати результатів. Ніхто автомобіль насправді перевіряти не буде, а клієнтові повідомлять, що все в порядку або необхідно міняти рульову рейку (перебирати коробку передач і т.д.).

Це лише мала частина схем, як автосервіси обманюють господаря з грошима.

Як покарати автосервіс за поганий ремонт?

Погано пофарбували машину, встановили б/у комплектуючі або в ході огляду були виявлені недоліки, що вимагають великих витрат на усунення - це лише частина ситуацій, при яких у автовласника виникає бажання «розібратися» з механіками.

Існує кілька способів, як покарати автосервіс за поганий ремонт. Ви маєте право вимагати:

  • Безоплатного усунення виявлених недоліків;
  • Зниження вартості наданих послуг;
  • Проведення повторних робіт по ремонту транспортного засобу;
  • Відшкодування витрат, якщо ви прийняли рішення самостійно усунути недоліки.

Увага! Якщо автосервіс не виконав ремонт в зазначені в договорі терміни, то клієнт має право відмовитися від його умов і зажадати відшкодування заподіяних збитків.

Вирішили покарати автосервіс за неякісні послуги? Необхідно дотримуватися наступного алгоритму:

  1. Зробити спроби з досудового врегулювання спору і дізнатися, як написати претензію автосервісу.
  2. Звернутися з позовною заявою, зібраними документами і доказовою базою в суд.

Важливо, що терміни подачі позовної заяви не обмежені декількома днями - автовласник може пред'явити вимоги не тільки на етапі прийняття робіт, але і протягом усього гарантійного терміну.

Як правильно скласти претензію до автосервісу?

Як оформити претензію в автосервіс? Обов'язкового бланка документа не передбачено, тому вона складається у довільній формі.

Обов'язкові до вказівки відомості:

  • Повні ПІБ директора автосервісу і найменування самої організації, ПІБ та контактні відомості заявника.
  • Інформація про транспортний засіб: марка, державні номери, ідентифікаційний номер.
  • Найменування несправності, де і коли вона була діагностована, ким в подальшому усувалася;
  • Вказівка ​​претензій до якості ремонтних робіт, їх обгрунтування і доказ недобросовісного виконання;
  • Конкретні вимоги, спрямовані на усунення виявлених недоліків і відшкодування збитку.

Претензія в автосервіс складається в 2-х примірниках. Перший вручається представникові СТО та на аркуші вказується дата і час вручення, підпис прийняв посадової особи. Другий примірник залишається у заявника.

Увага! Автосервіс відмовляється приймати претензію? Надішліть її поштою рекомендованим листом з описом доданих матеріалів і збережіть сповіщення про отримання листа адресатом.

Претензія повинна бути розглянута протягом 10 діб з моменту її отримання автосервісом. Після закінчення цього терміну ви можете звернутися з позовною заявою до суду з метою примусового повернення грошей, витрачених на ремонт.

Як покарати неофіційну СТО?

Неофіційні СТО (так звані, «гаражні» сервіси) пропонують послуги за невисокою вартістю. Однак відсутність у них професійного обладнання та навичок, призводить до того, що робота виконується неякісно.

Як покарати неофіційний автосервіс?

  1. Звернутися до Державної податкової служби України із заявою про здійснення підприємницької діяльності без офіційної реєстрації і без сплати податків.
  2. Подати позовну заяву на фізичну особу (механіка), що виконував роботи по ремонту вашого транспортного засобу з вимогою відшкодувати всі завдані витрати.

Важливо, що відповідальність за ведення бізнесу без реєстрації встановлюється ст. 164 КУпАП. Застосовувані санкції - накладення штрафу (до 2.000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян) з конфіскацією грошових коштів, отриманих в результаті неофіційної діяльності.

Якщо вам стало відомо про обман в автосервісі, не відмовляйтеся від претензій. Недобросовісні механіки «розводять» автовласників на великі суми грошей, тому вибирайте перевірені СТО.

Дізнайтеся у своїх родичів і колег, в якій автосервіс краще звернутися. Вивчіть матеріал на спеціалізованих сайтах, таких як AUTO.RIA, де представлений каталог з адресами (по регіонах) СТО для якісного і швидкого ремонту вашого авто.

Как обманывают в автосервисах. Старший мастер Максим

Media Folder: 
Додати новий коментар

Вхід через Google