Посадовці пропонують видати легальним перевізникам окремі номерні знаки. Таким чином водіїв тіньових маршрутів хочуть зробити більш впізнаваними. У владних кабінетах говорять і про посилення контролю над декларуванням прибутків у транспортній галузі області – цифри на папері не завжди сходяться із реальністю.
На сьогодні в обласному управлінні інфраструктури зареєстровано 733 маршрути. Перевізники та управління укладають галузеву угоду, де чітко прописані норми виплати заробітної плати найманим працівникам.
Згідно з нормами угоди водіям маршрутів підприємці мають платити від 2 до 2 з половиною тисяч гривень.
Повноважень щодо перевірки перевізників на фінансову діяльність управління інфраструктури не має, тож просить долучитися до контролю фіксальні органи.
Олег Гуменний каже, транспортна мережа області перенасичена, тож скорочення транспортних одиниць тільки стабілізує якість перевезень. В управлінні ж Міндоходів констатують чималу кількість порушень власниками маршрутів.
За круглим столом прозвучала і пропозиція від посадовців надати особливі номера легальним перевізникам - так їх буде легше впізнати. Хоча цей бізнес здавна і вважається тіньовим, вихід для покращення ситуації є, каже голова Асоціації підприємців та промисловців Іван Дунець. Зменшення державою податку на заробітну плату може стимулювати перевізників працювати в правовому полі.
Зараз власники маршрутів жаліються і на затримання відшкодування коштів на пільгові перевезення. В цілому область мала би отримати 43 мільйона гривень - а це 17 тисяч для кожного приватного перевізника щомісячно.